dijous, 21 de febrer del 2008

QUE TREMOLI DAMM! QUE ELS DEIXAREM SENSE BIRRES!!!

Avui és un dia molt important perquè ja tenim un espai per nosaltres.
Un espai on tothom és benvingut.
Un espai lliure de gluten.
Un espai per a projectes amb empenta
perquè les coses impossibles es fan difícils
i les difícils s'aconsegueixen.
Volem créixer i conèixer gent amb il·lusicó.
I tot això es mereix un brindis.
VISCA EL CELÍACS, I VISCA LA BIRRA SENSE GLUTEN!
no gluten no cry...tararatatatata...
Fins ben aviat!!!
Per qualsevol cosa, dubtes, idees, propostes, iniciatives, ganes de sortir de festa, consells, i tot el que se t'acudeixi...ESCRIU-NOS!!! no ho dutbis!!!

2 comentaris:

Anna ha dit...

Ei hola a tots,

Em fa molta il•lusió tenir el privilegi de ser la primera en deixar un missatge en aquest nou blog. Per fi tenim un lloc a Internet! SÍ!!!

Bé ara el que ens toca és tenir-lo sempre al dia. Si ho fem entre tots no serà tant feixuc. Ja ho veureu.

Quan torni de Bèlgica del meu Erasmus em comprometo a posar-hi més fotos. En tinc un munt. De Sant Jordi, Colònies, el Summer Camp, sopars, caps de setmana i trobades en general.

Per tots aquells que us heu connectat per primera vegada a aquest blog, només dir-vos que som un grup de gent super maca i que tots sou benvinguts. Només cal que us poseu en contacte amb nosaltres.

Bé, no m’enrotllo més.

Fins la propera.

Petons sense gluten.

Anna

Lluís Carreras ha dit...

hola smap jove!!!
quin honor ser el segon en inaugurar els comentaris, que xulu que ja tinguem blog!!!
es fantastic que ara tots estiguem conectats per aqui, i les fotos son estupendes (qualsevol que passi per aquest blog, no se'n pot anar sense mirarles).
tinc moltissimes ganes de tornar a fer un sopar i sobretot de que arrivin les colònies, com riurem.
em despedeixu de moment
molts records a tothom
visca smap jove!!!

Lluís